21/6




                                6 MÅNADER♥

Japp, idag är det den dagen, 6 månader sedan vi blev ihop. Det har gått fort och vi har haft en väldigt bra tid tillsammans. Vem hade kunnat tänka att körskole killen, som jag spanat in en gång tidigare på körskolan, sedan skulle hamna på samma halkuppkörning som jag och att det där ifrån var som allt började? Jag tror på ödet!

Robin fick ett armband i silver av mig idag, 6 månader är ju ändå lite speciellt;). Och ett fint kort av sammet där jag hade skrivit lite kärleksförklaringar till han, sött huuh;)?

Jag åkte in till stan idag med Mamma och sis, för hon hade fotbollsmatch, skulle egentligen träffat Robin vid två, men han var uppe hela natten igår med vänner och somnade hos sin bror, så allt blev lite rörigt så fick vänta på han lite, men vi hann ju ses en snabbis tillslut iaf. Min bästa vän är även Robin♥.
Fick även med mig lite fina ljus och ljuslycktor hem, från Robins mamma:).





Och imorgon är det skolan och inskrivning som gäller!

Kommentarer
Postat av: malin lindberg

Grattis kusin! :)

2011-08-22 @ 15:57:14
URL: http://peaceeout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0