22 Augusti, första skoldagen

Natten till måndag fick Mamma åka in till akuten för hon mådde så dåligt. Hon blev inlagd. Men hon ville ändå Wilma och jag skulle gå våran första dag i skolan. Och det gick bra för både Wilma och mig, Mamma var ju ändå i trygga händer.
Dock hade jag en sån jävla migrän hela dagen eftersom jag ej sovit något och var uppe hela natten för man var orolig för Mamma, men klarade igenom min skoldag med lite värktabletter och gå ut och vila i bilen på parkeringen xD.

Fick åka hem till Robin och vila lite, för kunde ej köra bilen hem, var helt svart och flimmrigt för ögonen. Men tur jag kunde vila där lite. Sen vid sju hörde Pappa av sig, då hade Mamma gått komma hem, hon ville sova hemma, så åkte hem och umgicks lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0