Fredag

Idag sitter jag och söker runt på massa skol böckre, hittat lite alternativ på Blocket och så, men ska kolla i skolan på Måndag sen finns det inget, så ringer jag dem på blocket. Annars får jag beställa helt nya, men de böckerna var alla bara 100 spänn dyrare än vad folket ville ha för sina begagnade böcker. Ska även sälja min Ma A bok på måndag i skolan, så det är nice:). Fick även förfrågan från en som ville pruta ner min religionsboks pris, men det sa jag ifrån om ;).

Idag ska vi hämta nya bilen, sen ska jag på kalas till Eriiicaaa:D. Kommer träffa massa gammalt folk från klassen och Husby parallel klasser, ska bli super :D.

Ha en bra Fredag alla mysiigaaa :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0