Tudelooo alla glada :)

Jag har varit ute och gått nu på morgonen, så skönt väder för en gångs skull:).
Strax ska jag bort till vårdcentralen en snabbis.

Ikväll får vi hoppas jag orkar med rix fm, det vore lite kul att komma hemifrån, träffa lite folk, se artister och sådant även att se fyrverkerierna kan ju vara lite maffigt.
Sen ser jag även fram emot marknad imorron, plus att farmor kommer hit då och sover över till söndag, vi ska ha lite kräftskiva med henne på Lördag. Weiie;).

Sen förövrigt vill jag bara säga till folk som klagar på sig själva hur dem ser ut och allt- jag är för tjock, jag är för blek, ingen vill ha mig yadayadayada...
Fan var glada istället, är väl bara plastikoperera sig om man är så jäva ful och fet då, sluta gå ut och lägg pengar på sprit som gör än spritfet och spara pengarna till en plastikoperation istället:)?

Ne nu var jag lite okänslig kanske, men när man klagar så är det ju bara ensjälv som kan ändra på det man är missnöjd med. Jag ex: är himla glad jag "bara" hade fula tänder, det är lite mer enlkelt fixat än typ operera en näsa, så det är jag tacksam över.

Så istället för att klaga, ska jag räkna upp tre saker jag är nöjd med mig själv över ( Det anses ju oftast fult bara för man kan räkna upp bra saker om sig själv, istället för dåliga, men det skiter jag i ) :D.

Jag har lätt för att bli brun
Jag har fint hår när jag fixar det
Jag har fina ögon


.... Och så kom jag på en sak till.

Jag har fint leende :D


Mer självsäkerhet åt folket! haha

Kommentarer
Postat av: Ellinor N

Haha, bra där Fredrika ;)

2011-08-18 @ 14:42:37
URL: http://ellinornilhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0