High on life

Hm,,, måste tänka vad jag gjort nu;):
I Torsdags åkte vi och hälsade på Robins syster som fått barn, fikade och pratade, riktigt trevligt och såå fint hus, vill med ha! Sen på kvällen var vi med Vicke och Fille lite, på natten vaknade jag med värsta huvudvärk och illamåande= hej migrän kul att du kom. Hatar det...

Fredag= åkte hem till katterna lite, pysslade och så. Sen på kvällen kom älskbert, hade hyrt med sig film och köpte lite godis, pysslade om mig och min härliga migrän, usch hemskt att ha så ont och må så illa under så lång tid. Fått massa hjälp med katterna också, tack R ;)

Lördag: blir en liten tur in till Camilla, sen kanske Puls :)

Förövrig, längtar efter soool:D



Här då, surbullen som blev påkommen att ta det sita i Oboy-paketet;) haha(L)  ↓

Kommentarer
Postat av: Ohlinoo

Söt du ska va då :D<3

2011-07-17 @ 05:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0