IDAG%Igår




Igår hade jag och familjen återigen en mysig kväll på altan, vi grillade, spelade spel och åt godis. Jag hade en riktig piss dag igår, jag låg i sängen enda till kl 19 på kvällen, utan att gå upp, så jävla sur och irriterad på allt och alla och speciellt på alla "vänner, så trött på att alltid höra av mig först, så nu orkar jag inte bry mig.

Men några socker-kickar senare på kvällen blev jag glad:D. Tack vare my family okså♥.




Idag så har jag varit med Mammi i Hageby, vi har kollat kläder åt oss båda två och jag fick ett jättefin halsband av Mamma, taack:D♥. Mamma handlade massa kläder också, så nu är hon riktigt ärtig:D.
Vi handlade även mat och medicin till min lilla vovve, över 800a hundra spänn för hans medicin, herregud:O. Men det är han värd så han lever längre, min lillaulltottkott.

Sen kom farmor och Siv förbi en snabbis och lämnade av min syster, de hade varit hos min kusin och badat, fikat umgåtts mm, och plockat svamp!
Nu har Mamma och jag precis varit borta och tankat min bil, för snart åker jag på semster själv.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår vad du menar ju Fredrika :) det där om vännerna oså ju , inte roligt ne det e så ju :( ..

Men verkar som om du fick dig en riktig mys kväll änndå ju :) som räddning :P

2011-07-31 @ 13:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0