Söndag 2 oktober

Mammiiis födelsedag:D
Åkte från stan vid 11a tiden, hem till landet.
Det var verkligen höst på landet nu, annorlunda men god lukt i luften, doft av höst.
Bruna, röda, orange fina löv täcker marken.
Härligt att vara ute och gå och känna luften.


Bjöds på mat hemma, kokt potatis, kassler och kantarell sås. Farmor var även här och firade Mamma.
Jag sover hemma inatt, imorgon taggar vi skola igen då haha.
Jag hade tagit med mig lite kakot som jag bakade inatt med vid halv två till Mammas födelsedag haha, jag fattar inte varför jag jämt ska baka om nätterna:P.

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Hälsa grattis :D



sv: Aw tack :D

Snygg blogg du också (=

2011-10-03 @ 13:47:50
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0