Onsdag

Var det fel av mig att vara lite utagernade igår?
Vart jävligt förbannad bara hur människor kan förstöra andras liv.
Det är sjukt vilken makt folk kan utöva när det väl känner de fått övertaget!

Ens hjärta kan känna som det har stannat, ska tiden bara vara DUdu? Man kan inte blunda.
Jag har sett dig falla och slåss, det är så ni pojkar gör när kärleken dör.


Men iaf då, alla som känner mig väl, vet att jag ääääälskar verkligen katter, och djur MEN IDAG fick jag reda på att jag är allergiiisk! Jag har ju misstänkt det, snuvig och kli i ögona, men det skiter jag i. Jag kommer föralltid ha djur i mitt liv ha ;).

Igår var min kusin Tommy här, länge sen jag träffade honom.

I övrigt då. PLSTIKOPERATIONER.
Typ ALLA äldre är emot det, men har ni inte tänkt på att de är lite fåfänga på sitt sätt, de permanentar håret för att se bra ut, de sätter in nya tänder för att vara fina, vissa använder antirynk krämer. Det ser ju inte vi som något fel? Men så fort en ungdom vill göra något, typ läppar, ha hårförlägning, sola sig brun eller genom krämer, fylla på kindbenen, använda fillers för att fylla ut i ansiktet, DÅ ÄR DET ETT JÄVLA LIV?.

vARFÖR LIXOM, är bara en ny tid, en ny generation. Skönhet på ett nytt sätt helt enkelt.

Jag har en rätt liten överläpp...... hm............................ ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0