Tisdag

Hej å håååå.
Fullfart idaaag.

Vaknade, städade.
Ut med Kotte och rasta Mamma........ Eller nej det blev fel ;) :O.

Sen åkte vi och hämtade nya bilen som varit på lite uppfräschning. Sen fick jag åka och handla lite för vi hade tydligen ingen potatis kvar hemma av våran egna skörd. Mysigt att vara lite småbonnig ibland ha, egen sallad, morötter, äpplen, päron och potatis;).

Sen kom jag hem, pluggade som en liten gris bonde, med min psykologi, prov på Tisdag. Trodde psykologi skulle vara roligare. Men är bara massa teorier, vem bryr sig om dem som kom på sådant för hundra år sedan? Visst att man kan hämta lite lärdom av dem från förr men nu är det nutid och nya teorier och hur man ska behandla.

Sen var jag tvungen att åka och lämna sis på fotbollsträning,( jag försöker få henne börja med hästar istället så vi kan skaffa häst men hon tvär-vägrar)... suck.

Sen hann jag börja åka hemmåt så ringde Mamma och bad mig handla igen, så pinsamt att vara i affären två gånger på en dag, som man inte har något liv typ, somtur var satt inte samma person i kassan;). Men jag handlade en Marsan-sås, för vi skulle ha gäster på kvällen.

Sen kom min kusin med familj hit, vi åt äpplepaj och äpplekaka:D.

Sen pluggade jag lite till som vanligt och såg tv.




Kommentarer
Postat av: my

Hörrö.. skicka lite bilder o inlogguppgifter nu rå =)

2011-09-21 @ 15:59:31
URL: http://myvestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0