torsdag

haha igår laddade jag ner en app till iphonen med 460 smilisar, den är as kul så nu kommer jag skicka rebusar å smilisar till alla mina iphone vänner ;)

igår gjorde jag en sååååååååå god potatissoppa, var första gången jag gjorde det. Kokade 8 puttar, mixade dem, å kokade även lite purjo. sen 1 dl cremefrasch och en grönsaksbuljon. Krämig och god, det är fina grejer det


och idag blir det tacos, det är så enkelt och gott !


Jag har ju en systemkamera, men skulle vilja veta om ni har tips på några bra program där man kan göra bilderna finare, ex kunna göra kollage och ändra skärmpa, ljus, blixt, allt sådant:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jag märkte väl att du hade laddat ner den! ;)

2012-04-19 @ 15:37:14
URL: http://weeakness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0