woohööö

sitter och ser ,mellodifestivalreprisen igen, men mest för att hålla mig vaken för att se bb igen senare kl ett ikväll.

redan sett första bb avsnitten som var mellan nio till elva, sååå kul det börjat igen. älskar verklgen att gotta mig i andras liv och intriger och så är det kul att se hur folk beter sig och att man själv kan ändra åsikt om personer. ngn man kanske inte gillade i början kan ju verkligen växa i ens ögon och bli en as bra person.

igår skjutsade jag på mamma och pappa, de var ute och åt på fiskretaurangen knäppingsborg, med ett par vänner, kul man kan skjutsa på dem och ställa upp faktiskt tycker jag. är sådan frihet med körkort, jag ska verkligen vara rädd om det. när man precis fått kortet kör ju många as fort, men jag är verkligen rädd om mitt och ser riskerna, jag vill verkligen inte kortet ska ryka, det är inte värt pengarna att ta om det och nervositeten när man ska köra upp... nee fyy, jag håller hår om mitt fina lilla plastkort som betyder så mkt;) och kostat en del;)....


påtal om fiskrestaurang, saknar min Mulle, han älskade fisk. här en bild när han är så nöjd och äter fiskpinnar.

Kommentarer
Postat av: Monka

Kan bara hålla med dig kusin! Körkortet ska man vara rädd om.

Kram till dig

2012-02-21 @ 11:00:06
URL: http://alltommycket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0