mm

jahopp, det var länge sedan jag skrev här.., Men ska väl återuppta min verksamhet inom bloggen igen och sattsa på att bli nästa stora -stoora- höhö, ( banta som kissie kanske)? bloggprinsessa;) nae men jag har börjat med styrka en timma på måndagar samt aerobics en timma på måndagar och onsdagar box. Sen är jag ju ute och går massa som vanligt om dagarna med min lilla hund:). sen jag skrev sist har jag hunnit sluta skola firat jul och nyår min älskade fina katt som blev 19 år har gått ur tiden och finns inte längre vid min sida:/ januari har börjat och jag är sjuuuk hela tiden. Jag letar jobb för fulla muggar så planering för januari: söker massa jobb skriver nog även in mig på AF ifall att hoppas på att få extra/sommarjobb hoppas på att komma in på det plugget jag vill i höst, 3000 sökande och bara 27 platser i norrköping, så känns ju lite sisådär... Men vågar samtidigt inte flytta upp till stockholm och läsa krimninologi som jag vill som nr 1 eller 2 akternativet, och nr 3 är beteendevetenskapligt program, tre år linköping och kunna jobba inom ex kriminalvården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0