8 mars kvinnodagen och födelsedag

8onde mars gick av stapeln för tjugo år sedan, då gick startskottet, mamma krystade och jag föddes ;).

hann inte vara hemma så mkt på min dag, in på läkar besök, stick i armen, precis som min förrförra födelsedag.
Sen var jag på hageby, flirtade lite med min framtida man andreas johnsson, love that guy,, tycker det e så fint med killar som har lite längre hår, galet snyggt :)

så här såg jag ut som liten,,,och idag e jag rätt liten oxå då, men men:) från 54 cm, till 162 cm, det e ju inte värsta skillnaden... fatta vad lite jag växt om man räknar att jag växte 53cm på 9 månader, sen på 20 år har jag växt resten..................  kvällens funderingar




familjen hade fixat fin mat,när jag kom hem.
gratäng o f-file.
fick jättefint armband med berlocker som jag blev så glad över, bodylotion och mobilskal mm av familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0