Länge sedan

Har uppdaterat super dåligt, men legat inne.

Skrev ju för ett tag sedan om ngn kände igen mina symptom, men jao, det ena ledde till det andra och så blev jag inlagd.

Nu är det ca 7 veckor sedan min feber började, hade feber 5 veckor i streck, av och till varje dag! sen började droppa av lite.
Men hade jätte ont i börstbenet eller hur jag ska säga, och galet trött och anfådd.
Tagit massa blorprover, ca 24 st bara på akuten och på hjärtavdelningen under 4 dagar, sen massa på vårdcentralen med.

Även gjort undersökninga,r bla lungröntgen då de misstängde propp i lungan.
Även fått åka i en scanninmaskin
Ultrljud på hjärtat
Svalt en slang med kamera och ner in till hjärtat.
Varit uppkopplad med hjärtmaskin i fyra nätter.

Men nu har jag varit hemma ca 3 veckor, äter hjärtmedicin, för min puls är så hög, ligger jag ner och har vilopuls är min i 157, och man ska ha mellan 60-80,, så medicinen ska rätta till det är det tänkt, men inget har hänt än på dessa 3 veckor. Blev även sjuksriven med.

febren jag haft berodde på ett ovanligt virus.

Så nu vet dem som kanske undrat:)


Kommentarer
Postat av: Fia

Usch, det låter inte bra :( hoppas du blir bättre!

2012-03-04 @ 09:45:36
URL: http://sophiaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0