Jag ger dig min moorgooon

Jag ger dig min dag



Svullade på rejällt med mkt mat idag asso! Tröstäter väl eftersom jag är ensam hemma;)?



Iminatrasigaskorjaggårlängstmedvägen haha


Vackert på LANDET på sommaren



Blåklint


Jag älskar verkligen min katt! Haha helt sjukt att man kan känna så för ett djur kanske, men han är mitt allt. Måste vara hemma och ta hand om honom, mata och pyssla, medan resten av familjen är iväg på lite semster. Min döva, gamla, skruttiga pensionärskatt♥



Idag har dagen bestått av att åka och handla lite mat och tanka bilen, slantarna rinner iväg hej!
Sen nu på kvällen ätit lite och varit ute på promenad i fina vädret. Är dock jätterädd att det ska börja åska massa i natt.

Kommentarer
Postat av: Ida

sv, Några nära vänner bor i Gryts skärgård, så det är där jag är. Jag åkter dit varje sommar och åker båt och solar. :)

2011-07-01 @ 23:26:59
URL: http://idacarlsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0