Bakning

Var så trist väder ute, så satte igång att baka lite.




                                  

Det blev kolasnittar och kladdkaka.
Haha jag har min ex-granne Becka att tacka, det var hon som fick mig börja gilla kladdkaka igen, jag hatade verkligen det förr, men eftersom vi bodde grannar i stan förut och hon älskade att baka, speciellt kladdkaka, så blev man ju påtvingad det några gånger, och nu kan jag inte vara utan det, så tack Becka
Jag saknar dig fina Beck. Våra heliga Desperate housewifes kvällar när absolut ingen fick störa oss!
Alla roliga djurklipp på videor och när din katt sprang in i väggen som jag verkligen kunde se hur många gånger om och om igen, skrattar så jag gråter bara jag tänker på det nu.
Dina steg och snarkningar som jag hörde när du bodde över mig;). Hahha det var verkligen trevligt att ha en liten Beck boendes över sig.

Kommentarer
Postat av: Becka

Vad söt du är! Världens finaste inlägg ;) Klockrena minnen i från den tiden! :D <3

2011-06-20 @ 11:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0