Everything comes to an end

Även denna dag...


Har varit en riktigt bra och trevlig dag.
min gammelMoster kom hit på förmiddagen, vi fikade lite, jag och min syster fick bullar som hon bakat och en nyckelring var, så himla gulligt xD.

Sen har vi solat, ätit jordgubbar, varit ute och gått och plockat smultron i solskenet.

Tycker det är så trevligt att man träffar släkten då och då, man ska aldrig ta något för givet och jag önskar man kunde träffa sin släkt oftare för det är himla kul när man gör de.


Bullar och min nyckelring ( är det ett hemligt sätt att säga att jag borde börja använda min hemma-nyckel lite mer;) :)?Här lite onyttigt bröd som fan, men idag var jag så sugen, oftast äter jag aldrig saker som är "vitt" som vetemjöl, dvs bullar, helt vitt bröd, pasta mm. Håller mig till allt som är mörkt och med fibrer i oftast.

 Sen på kvällen då åkte jag och handlade lite godis för fick värsta sötrycket, typiskt mig på kvällar, handlade även liten att grilla tills imorgon för Mamma ska ha tjejmiddag då.

godnatt/// ♥




Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

åh tack så jättemkt!!



jag gick en kurs på gymnasiet fotografiskbild A där jag inte lärde mig ett dugg, men fotointresset började och jag insåg att jag älskade det. Några år efter köpte jag en egen kamera och började smått fota natur och för typ 2 år sen började jag fota människor mer och mer :)!



buga och bockar :)!

2011-07-01 @ 14:52:22
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0