Här får ni...

En liten outfit. Min poose är inte den bästa, men vem är perfekt;).
Har även kommit lite frågor om hur jag får till sminket och allt. Ja, jag har ju ett intresse för det, och har man hållt på och målat och kladdat sedan sexan, så får man in snittsen efter ett tag med vad som är snyggt på just mig. 
 
                                         



Woohoo, eyes:). Vet inte om ni ser så bra. Men det viktigast av allt, massa maskara så man får fina fransar.
Till att börja med, den visa ögonskuggan längst in vid ögat så det piggar upp lite, sedan sedan ut det till mitten av ögonlocket. Där efter skuggar jag bara med den guldglittriga ögonskuggan och en tunn eyeliner med svart för att få lite mer färg på själva ögonlocket. Nertill en tunn svart eyeliner och maskara på nedre fransraden.

En rätt enkel sminkning och väldigt naturell tycker jag.



Imorgon blir det skolavslutning för sis, med kyrka och sång, sedan hem till oss för tårt-ätande ihop med släkten, sen in till stan för att träffa någon som står mig mycket varmt om hjärtat♥, får se om det även blir en liten utgång framåt kvällskvisten, inte tagg nu men det kan ju ändras;)


Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

NU KÖR VI DAGENS BLOGG! Om du vill vara med så kommenterar du bara "jag är med" så väljer vi ut en på fredag. Lycka til!!/Systrarna Backström:-)

http://systrarnabackstrom.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html#comment

2011-06-16 @ 05:52:44
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0