Hot ´n dangerous

Jajemen, så har vädret varit idag. Jag har målat taket i två timmar, stått med uppsträckta armar på ett vinglit bord, det är grejer det. Lite näradöden upplevelser ibland asso.

Och JAAA, jag vet att ajg uppdaterat dåligt, tillochmed fått sms gällnade det på telen. Hah. Men har varit händelselösa dagar och ingen motivation till att skriva, och om vad.

I fredags var det iaf grillning hemma hos Jenny på schemat, och Lördagen blev det utgång på Cronwells och Puls. Cw var kul som vanligt, och Puls var inte bra som vanligt.

Söndagen blev det att se Himlen är oskyldigt blå. En bra film, det är ju nästan alla verklighetsbaserade filmer egetnligen.
OCH DET BÄSTA MEN TRÅKIGASTE AV ALLT, mitt liv är slut nu känns det som, vad ska jag göra kl 22 varje kväll, BB finalen var ju i Söndags, Simon var heltklar värdig vinnare tycker jag. Hoppas på en ny säsong.

Take care och pace out och allt det där, så hörs vi.

Kommentarer
Postat av: Offe

Va inte puls bra :O

2011-06-07 @ 20:08:21
Postat av: Offe

2011-06-07 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0