IGÅR...

...Blev det inget bloggande direkt.

Först fick man gå upp omänskligt tidigt, halv sex för att hinna ut med hunden, sen fixa sig och massa för att vara i kyrkan kl åtta för systers skolavslutning. Så himla mysigt att vara i kyrkan, barnen sjunger och själva stämningen. Träffade massa utav mina gamla lärare där med, eftersom jag själv varit elev där för några år sedan;).
Efter kyrkan blev det tårtkalas hemma hos oss med släkten, en liten tradition inom våran familj.
Där efter blev det en tripp in till en som står mig varmt om hjärtat♥.

En riktigt bra dag var det igår helt enkelt. Tänkte på alla Studenter med, som fick helt okej väder, hade varit trist om det spöregnade på dem som skulle åka flak, alla som är finklädda osv... Blev lite ledsen när jag såg alla Studenter med, tänk att det är ett helt år sedan jag stod där vitklädd, mössa och brunbrända ben.

Jordgubbar på avslutningsdagen är ett måste!

Fråga mig inte vilken min jag gör, men jag kan ju säga att de två retuscherade personerna bakom mig, var värre;).

Sen senare på kvällen såg jag ut såhär.

Avslutar hela min dag med en bild på min finaste lilla katt♥



Eller, här får ni Studentbilder på mig hur jag såg ut för exakt ett år sedan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0