Nu är det midsommar

Och om ett halvår är det julafton:)

Den här appen skulle jag vilja ha, kostar bara 15 kr och ett riktigt kap tycker jag. Speciellt för mig som är så himla rädd av mig också. Även när jag är ute och går på dagarna vänder jag mig om titt som tätt och kollar bakom mig om någon förföljer mig. För att inte prata om på kvällarna, då är jag inte riktigt kontaktbar om jag går tillsammans med lite folk, jag har fullt upp med att titta bakom mig och omkring mig. Vet inte varför det blivigt att jag är så extremt rädd...


Det fungerar som så att man tar fram den appen när man är påväg hem, och hoppar ngn på än, får man hoppas att man hinner toutcha den, då går ett larm igång som tjuter massa och drar till sig uppmärksamhet. Sen skickar den även iväg sms till tre personer som man själv valt ut, att typ en olycka håller på att hända, och så sänder den ut som på en GPSkarta om vart man är, fattade jag det som, MYCKET bra app!

Om man blir överfallen i hemmet kan man göra samma inställning men göra så skärmen blir svar och ingen signal som tjuter, men att sms skickas iväg så ngn nära man känner får sms och kan komma och hjälpa än och så förövaren inte ser det blinkade ljuset och vet att man skickat iväg sms till folk.

Hoppas ni hängde med i hur jag förklarade:P.


Kommentarer
Postat av: Monka

Smart! Den kommer jag nog ta hem...

2011-06-24 @ 10:05:57
URL: http://alltommycket.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-19 @ 22:14:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0