Tudellooo alla glada :)

Igår hade jag en härlig kväll med massa skratt, prat och skvaller. Riktig tjejkväll helt enkelt, det är sådant som behövs ibland.
Känna stämmningen, stärka banden och bara finnas. Koppla av och njuta i varandras sällskap!
Jag och Antonia åkte och köpte lite mat till alla flickor i början av kvällen, sen så gick tiden undan utav att vi bara pratade och hade det kul. Lite kladdkaka som avrundning på kvällen blev det med.

Var roligt att få se hennes och Gizmos nya lägenhet, jag är med jättesugen på att flytta till något eget igen, bodde ju själv ett år i stan men flyttade hem till mina föräldrar på landet igen.

Här kommer lite pics från kvällen, ↓
Fina värdinnan Antonia:)

Maria&Alicia

Jag och Cicci har en alvarlig diskussion, och ni kan väl lista ut vem som vann om ni kollar minerna... ;)

Jag&Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0