A person who never made a mistake never tried anything new.

Tänk på det ni kära läsare, många som gör misstag ser det som ett stort misslyckande, men många gånger kan man lära sig utav misstagen också. Men men nog med visdomsord här nu på kvällskvisten.

Iövrigt då, haft en trevlig dag, farbror har varit på middag här, jag och min syster och min Mamma har haft tjejkväll med massa godis ( där sprack även idag, som alla andra dagar, mina planer om beatch 2011) men vad gör det om 117 år;)?.

Här är en bild på min söta lilla fluff, som för övrigt har väldigt ont i tassen just nu och jag tycker synd om honom, jag menar, alla har väl haft ont i tassen någon gång och det är inte att leka med ;)



Nu inväntas här BB för fulla muggar, mitt beroende, min passion, min kärlek!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Offe

Mufflan då :O . . va har stackarn gjort med tassen =/

2011-05-14 @ 10:14:54
Postat av: Anonym

han har bar aont o sprickor typ, gammelan

2011-05-15 @ 17:45:07
URL: http://fredlurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0