All we have different dreams....



Vissa har frågat om programmet jag sökte till. Jag kan ju inte avslöja så mycket, men dem är intresserade och jag är välkommen att delta om jag vill, men frågan är nu, vill jag det?

Kommer mitt deltagande påverka framtiden, alltså det är inget "skandalklassat" program, men skulle jag palla att vart jag än gick, kanske folk kände igen mig, eller är det bara en period man blir igenkänd om man är med på tv? Lixom jag kommer ju inte ha fans världen över som gråter och skriker mitt namn, men den där lilla skaran i Sverige som kanske kommer känna igen mig, skulle jag palla det, jag vet inte faktiskt? Jag menar, jag är den personen som ibland kan undvika att gå förbi ngn man känner inne i affären för att slippa prata. Jag måste tänka, man kanske ska ge platsen till någon som verkligen vill ha den.

Men å andra sidan, folk som känner mig väl, undrar varför jag vill vara med i ett program, jag som "alltid varit så duktig och välskott, alltid haft bra betyg och varit nere på jorden", men det är just det som det handlar om, jag är trött på det nu, vore kul med något HELT nytt, som absolut inte är likt mig, men detta kanske var för stort steg...

Och något jag är lite ledsen i ögat för då, är att självaste Rodney var på Blacka konserten, och inte jag! Den bästa från BB, älskar hans chargong (stavning) inte många som förstår den ironin, men jag gör och det är klockrent med lite dryga personer.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

sv: haha jaa! :)

föresten, har du löshår? :)

2011-05-15 @ 21:06:21
URL: http://anjamariawigh.blogg.se/
Postat av: Offe

Som ja sagt, ta chansen. Tror inte det kommer så många fler om ja ska va ärlig, om du inte har tur o skriver det dom vill höra iofs :)

2011-05-16 @ 17:41:42
Postat av: Cassandra

sv: Jaa, hihi.

Men man ser inte på dig. men såg att du hade längre hår en på en annan bild , därför jag märkte ;) haha.

2011-05-17 @ 11:29:26
URL: http://anjamariawigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0