Fartfylld dag

Idag ringde klockan halv åtta på morgonen, en helt totalt omänsligt tid att gå upp på tycker jag verkligen!

Ut med hunden som vanligt innan frukost, sen bar det iväg till Komvux för att jag ska läsa lite kurser där till hösten ( och nu så "hatar" jag när folk dömmer folk som går på Komvux för dem tror det bara är folk med IG som går där, men jag kan berätta att jag har MVG och VG i alla ämnen men däremot har jag inte hunnit läsa alla kurser jag vill och behöver inför högskolan, därav börjar jag på Komvux).

Sen åkte Mamma och jag till Rusta för att kolla tapeter och färg, sedan vidare till Maxi för att kolla i alla affärer och självklart den obligatoriska svängen till Arken för att kolla på kaniiin beebiissaaar♥. Mitt hjärta smälte lite inför alla söta fluff-bollar.

Nu har jag tagit en däck i soffan, snackat lite med min fina kusin Monica och även hunnit med en kvällspromenad med Kotte:). Nu ska jag avrunda kvällen med en cool banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0