Lite nostalgi...

Ja, det är precis vad min kväll bestått av, suttit och snackat med Sofie. Vi umgicks jättemycket förr, sedan försvann all kontakt och nu har vi hittat den igen, och det är så kul:).

När vi var små skickade vi brev till varandra och skrev och ritade hur vårat drömhus skulle se ut och att vi skulle ha ett stort stall med hästar och massa djur, för er som missat detta alltså, Sofie och jag ska bli grannar när vi blir stora, det bestämde vi för ca 10 år sedan;)

Här är en bild till ära, Sofie och hennes häst. Så jääävla vacker bild♥.

En bit på vägen är vi iaf...

Sofie har häst - check √
Jag har häst-
Vi har byggt hus-




Kommentarer
Postat av: Sofie

Awww! :D va gulligt, nostalgisnack is the shit lixom! Jätteglad att vi har börjat prata igen, så kul! <3

Glad jag blir att du gillar min bild dessutom, (a) Kanske dags att vi börjar planera våra hus lite nogrannare nu när det börjar närma sig! Kanske bestämma färg och sånt där ;)

Och det viktigaste av allt:

Sofie har pojkvän - check!

Fredrika har pojkvän - check!

2011-05-06 @ 12:49:44
URL: http://weeakness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0