Tuddeloo:)

Hade en klockren kväll igår på CW.
Jättetrevligt folk och så kul att få träffa mina tjejer:), sen att man blir kallad för snobbig bloggerska är ju en annan femma, är det någon som känner sig träffad;)?

Jättekul kväll iallafall:)
Fått lite frågor om hur jag alltid sminkar mig så fint (tack) kan ju visa mitt smink igår, inte den vackraste bilden men där ser man färg upplägget rätt så bra ↓



Vitt längst in vid ögat, vit kajallinje längst ögat, lite gråare ögonskugga vid mitten av ögat för att längst ut skugga med mörkare färger. Och sen 5 kg maskara också så man får flirtiga fransar;).

Här får ni även en fjortisbild på mig hur jag såg ut igår



Och nu till det som gjorde min kväll, BAMMPAARAAAA... Fick kommentarer om att jag gått ner i vikt, och det blir jag jätteglad över att höra. För det har jag faktiskt gjort, 10 kg sen förra sommaren.

Tack och hej, nu ska jag ut och GÅ!.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Snygg Smink.. ska börja sminka miig som diig Hihi :)

2011-05-21 @ 18:08:54
Postat av: Emeliié

Va smal du är pullan, äter du ordentligt ? :O



Tack <3 blir verkligen as glad när min blogg är bra :D Det går bra meed ridningen, lite segt och jag har inte ridit så mycket ännu.. ganska mycket i skolan :/



<3

2011-05-23 @ 16:56:27
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0