Fredrika is back on the land

And I have been in toown;)

Good engelska va :)?

Haft matte nu på morgonen, sen drog jag en liten runda på stan.
Köpte mig en kamelfärgad tröja, samma färg som min hund typ, tänkte han och jag ska matcha varandra lite i höst, vi är ju ungefär lika håriga med så blir nog perfekt;).

När jag kom hem fick jag kallops av Mamma, det va fan gott och hundra år sen jag åt det.
Nu sitter jag själv hemma, väntar på att alla ska komma, familjen och Tommy:).
Sen ska jag bara skjutsa min lilla kiss-sis på fotbollsträningen igen när ska hon börja med hästar!!??!?!?!


Kommentarer
Postat av: malin lindberg

Världens finaste kotte :)

2011-09-25 @ 21:11:15
URL: http://peaceeout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0