Godmorgon världen

Mega huvudvärk igår, som gjorde att jag la mig och somnade halv tio typ;).

Men igår hann jag med rätt mycket ändå efterskolan med.
Hämtade sis från träningen och så gick vi in på Ica och handlade guudiiis ju, jag gav henne 2o kr som veckopeng, är det snålt ;)?
Handlade äen ostbågar åt Pappa som Lördagsgodis, ha gulligt va xD. Godis familjen nr 1.

Frågan är vad denna Fredag bjuder på då.
Jag längtar mer till Måndag, ska få massage då och det behööööövs verkligen, var hundra år sedan.

Ae, ska nog ut och plocka upp alla äpplen nu och sen klippa gräs, pusssssss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har ju varit lite off ett tag, men nu är jag tillbaka ;)

2011-09-23 @ 11:29:40
URL: http://choomper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0