If you love two people, choose the second person. Because if you really loved the first one, you wouldn’t fall for the second one.



Såhär såg jag ut förra Lördagen. Då var det fest för Johanna och Kajsa som båda fyllde 20. Fest lokalen var nere iLindö, jag åkte förbi 3 lokaler innan jag hittade rätt. I den första lokalen när jag gick in, sjöng dem precis jag må ha leva, så trodde jag kommit rätt.......... men det var 50 års fest och inte 20 års fest................... åkte vidare, då trodde jag att jag kommit rätt, men nej, då var det logdans med massa pensionärer, sen kom jag rätt, där var det 20 års fest! haah.

kvällen innan var jag hos Erica Lindberg, (SNYGGASTE efternamnet) och firade henne, hon har med fyllt 20. Blev lite nostalgisk. Är kul att träffa alla gamla kompisar, men samtidigt blir jag ledsen, man ser hur mycket som hänt sedan den tiden vi små gick i 7an, vi var en tight klass. Vissa har det gått bra för, andra inte. Vissa har flyttat ihop med sin livskärlek. Andra har gjort slut. Vissa flyttar till världens ände för att skaffa sig den utbildning man vill. Vissa åker land och rike runt och bara lever livet.
Jag kan åter igen säga, den bästa tiden jag upplevt var 7-9 ute i Östra Husby, aldrig mått så bra och haft så kul som jag hade då.
Men man kan inte leva kvar i det gamla, dåtid. Nu är det nutid och man får göra det bästa utav det:).

Annars har jag bara varit affärskvinna hela veckan, sprungit runt och bytt böcker och införskaffat böcker. Letat bra priser mm.

Nu är det åter Fredag igen, sitter här och kollar igenom allt jag missat efter att ha haft 1 veckas uppehåll från internet. Men jag har behövt det.
Det som gör min Fredagskväll idag, är att jag fick reda på att jag har överbetyg på Psykologin jag gjort, känns super! Även medicinen gick bra.

Imorgon är det fest hos Jenny som gäller, kräftskiva och en hemlis ........ men det kan jag ej ta nu om obehöriga läser detta. Berättar Söndag.


Pöss

Kommentarer
Postat av: helena

gud va snygg du är! åh vilket hår, herregud :D

2011-09-03 @ 13:09:38
URL: http://helenaakihlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0