Måndag 19 september

Is the day of Fredrikaaaaaa :D


Min moster kom till mig på dagen och så var ju Mamma hemma. Vi fikade lite och så, sedan var jag tyvärr tvungen att åka till skolan. Suck. Mattelektion en Måndag, weei. Men fick glädjande besked där, hade klarat provet och det var ju kul.

Efterskolan åkte jag och handlade vovvemaat i Hageby åt min lilla fluff<3. Det bästa är det han ska ha :).
På kvällen var min ksuin Tommy här, han  och Pappa hade jobbat lite. Jag blev firad med tårta och rosor av familjen. Hade även fått kort av farmor och moster/ pengar, plus att mormor ringde och önskade grattis, fatta, allt det här för en namnsdag, mitt namn är bäst och min släkt med :D.


Förut när jag var liten hatade jag att heta Fredrika, det var så konstigt namn, jag ville heta Anna för jag älskade hon som spelade det i Bullerbyn xD, eller Monica för hon är min kusin och var min Idol då när jag var liten ( om du läser det så är du lite av en Idol nu med faktiskt;)).

Men nu är jag jättenöjd med Fredrika, det är ovanligt och vackert. Och många människor säger även det till mig.

Kommentarer
Postat av: My Vestin

Grattis i efterskott vänne <3

2011-09-21 @ 13:39:35
URL: http://myvestin.blogg.se/
Postat av: My Vestin

Btw.. säg till om du skulle vilja att jag gör en snygg bloggdesign till dig nån gång :) Alltid kul :)

2011-09-21 @ 13:40:48
URL: http://myvestin.blogg.se/
Postat av: Monka

Vad gullig du är Kusse!!!



Kram till dig!

2011-09-22 @ 20:49:24
URL: http://alltommycket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0