Måndag

Livet är redan perfekt.  Om vi inte hatade måndagar så skulle vi inte älska fredagar, skräpmat hade inte varit gott om det inte var just skräpmat, dramaqueens gör livet spännande och ibland kan det vara för jävla skönt att säga hejdå till något/någon för alltid.

Igår var jag i skolan. Jag fattar noll av matte a, och jag fattar ännu mer noll av matte b. Att det ska vara så, och så himla konstigt, verkligen alla andra ämnen är jag bra i, men matte, det går bara inte. Och så tycker jag det är typiskt att en hel dröm om en framtida karriär, kan krossas för man inte klarar ett betyg, visst jag klarade A kursen redan i gymnasiet, men nu är det B jag oroar mig för och jag behöver verkligen den!

Sen efter skolan åkte jag till min lilla farmor. Vi snackade skit som vanligt, vi är bäst på att gossipa och farmor hänger med i alla kändiskretsar precis som jag;).

Efter det åkte jag till Hageby, provade kläder och kom hem med två ringar. Ett kors och en stor silvrig. Köpte även hundchoklad och extra fin och dyr hundmat, för min lilla vovve fyller 12 år!



Utav alla våra äpplen i trädgården gör min Mamma♥ världens godaste äppelkaka:D.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du klarar matte b, själv hoppa ja av den kursen i gymnasiet för de var för svårt. Håller tummen för dig!

2011-09-12 @ 12:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0