Nu har jag

ätit :)

Gjorde potatisgratäng och kyckling file åt mig, är typ tråkigt att äta ensam men blir mer till mig då, haha se det från den ljusa sidan;).
Jag hade massa vitlök i, haha blir mycket godare då, plus att jag känner mig lite sjuk och har hört vitlök är bra då... bortförklaring;)?
Nee men det är gott också(A).
Asso mitt tips är att skära potatisskivorna as tunna för det är då gratängen blir så himla krämig och mjuk, kanske borde ha sattsat på att bli kok;).

Nu ska jag gå och mysa med bebisseeen, hon har sovit massa nu, dags att väcka så hon inte får sömnproblem inattxD.


Var på stan förut idag med en snabbis, paketletandet fortsatte utan framgång.

Imorgon är det tal om utgång till CW, kan bli kuuul:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0