Tiiiisshhsdaaah

Jag har givigt dig allt och jag har ingeting kvar, och för dig så ska jag inte göra det tusen gånger om.

Att vara kär är ju underbart, men det är på gott och ont. Olyckligkär, eller bra kär?. Det där med att binda upp sig, att inte bara ha sig själv längre, killen blir lätt huvudperson och man rättar sig efter han. Its wrong. Man måste vara sin egen person. Inte låta någon annan styra över en.

Jag brukar aldrig vara jätteprivat i bloggen, direkt. Men är ju mycket roligare att läsa sådana bloggar;), min har mest handlat om plugg. Men jag kan ju berätta om mitt största misstag någonsin... Och jag om någon brukar ALDRIG ångra saker. Jag tänker ALLTID igenom saker( kanske ibland för mycket) innan jag gör något...


Nya möjligheter, chanser att klara sig själv.

Varför ska alla snacka skit om alla?
När man är kär, blind och naiv mot alla runtomkring sig, det är det som brukar kallas första kärleken. Istället ska man se det positiva säger folk, inte snacka skit om sitt ex.

Folk säger att man aldrig ska kalla något för misstag. Man ska kalla det för liverfarenhet. Jag kan ju bara säga att det var mitt största misstag någonsin och en jävligt bra livserfarenhet. Att lära sig vad man absolut inte ska beblanda sig med för folk och att kulturer/traditioner visst kan krocka. Att lära sig hur man aldrig mer ska acceptera att bli behandlad igen. Att lära sig vilka som är ens riktiga vänner. Att lära sig hur mycket en person kan styra en annan persons känslor och tankar. Psykopat, svartsjuka äckel, äckliga allt!

Jag har varit tyst länge nog nu. Jag har varit tyst, FÖR DIN SKULL, åter igen, allt för " din"skull, för det är lugnast så. Varför ska man tiga för någon annans skull? Varför för din skull? Nu vill jag berätta hur JAG faktiskt mått.. Men nu är det slut med det. Jag har varit tyst i 3 jävla år.

Mitt största misstag någonsin, jag hatar vad du gjorde mot mig, din äckliga lilla ögontjänare. Hoppas Du läser detta eller din familj, du är sjuk.

Hoppas du själv mår bättre och inte är så extrem som du var mot mig.


Men ur någon negativt kommer alltid något positivt.

Jag har lärt mig att DEN VIKTIGASTE PERSONEN I ENS LIV, ÄR EN SJÄLV :D.

Stå på er folk där ute:).


Kommentarer
Postat av: Sabina

Men usch. Vad har hänt Fredrika?

2011-09-13 @ 16:10:04
URL: http://sabinadm.blogg.se/
Postat av: MsSophie

me myself & i - håller med! Fin bild på dig :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-13 @ 16:39:19
URL: http://www.improveme.se/mssophie
Postat av: Cassandra

sv: haha nejnej, men tack ;)

någonting speciellt du tänker på vart de kommer irån? annars är de från bikbok, gina, hm, monki och skopunkten jag tagit ifrån :D

2011-09-13 @ 19:28:43
URL: http://anjamariawigh.blogg.se/
Postat av: My Vestin

Fin blogg du har gumms <3

2011-09-13 @ 21:11:45
URL: http://myvestin.blogg.se/
Postat av: angelica

de är rätt fredrika! du har all rätt i världen att berätta hur du mår och vad du gått igenom! hemskt att det finns sånna människor! men du är stark tjejen! håller på dig! :)

2011-09-14 @ 01:02:00
URL: http://angelicaaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0