Uhlalllaa

Varit i Arkösund Fredag till Lördag.
Åkte ner dit med bilen. Grillade lite. Jag hade kycklingpyckling och potatis/morötter i folie som jag la på grillen, det blev gott:).
Var där med Victor, Sara och Robin. Stackars Robin hade glömt tillbehör till köttet, dricka och frukost/lunch till nästa dag, och sängkläder haha. Men vi hade det super trevligt ändå.
Jag hade faktiskt sommarkänsla då, sitta ute på kvällen, grilla, musik, folk, jaa allt var mysigt.

Fick även en mysigt stämmning i kroppen, sov i våningssäng, liten trång och ranglig, precis som förr när man var liten och var på läger. När man packade väskan, var pirrig och nervös, godiset man köpte, att det var viktigt att ha med tandborste och sin packning. Hela grejen :).

På Lördagen var vi ute och gick i tre timmar i Arkösund, såg på vattnet, jag blev sjösjuk som fan på bryggan haha för de guppade så dant:p Och jag ska vara uppvuxen i skärgården typ... hm jaa, såna mönster går lätt ur :P.
Såg även en huggorm som skrämde skiten ur mig;).

Sen på kvällen åkte jag och Robin hemåt, vi stannade på Ica och han hyrde film, sött :). Det blev Black Swan, alla säger den var så bra, men hallåå... vad vare som var sorglit eller bra med den;)? Inget värsta speciellt så man ska få Oskars för den tycker jag ;).

Idag Söndag: Varit och handlat matlåda åt pappii och nu sitter jag och pluggar massa.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej Sötnos!!

Vi träffades redan förra hösten första gången faktiskt, men då var han upptagen :O hehe men det gick ju att ändra på om man får säga så :P .. naevars men vi har pratat lite sen dess och det tog slut mellan han och hans flickvän så då bestämde vi oss för att ses och det klickade direkt och nu har vi snart varit tillsammans i en månad och det känns som 4 år!! Så sjukt härlig känsla :) Är allt bra med dig då? kram

2011-09-19 @ 19:36:11
URL: http://emeliewallstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0