yääs svar på tal

Jag ångrar ingeting, jag skulle göra det igen, ibland är livet svårt, men tiden har sin gång.



*Vad är meningen med livet för er:)?
Vissa vill ha en karriär, för andra är det viktigare att gifta sig bara för att ha det gjort, för andra verkar det vara att skaffa barn, vissa verkar prioritera att resa. Allt jag har som mål i livet är sanningen och ärlighet.

Låt mig komma nära sanningen och känna den som du, jag ska vara dina händer och ögon tills du känner att ingenting kan skrämma dig och du kan säga allt till mig. Och då har vi gjort oss allt för att bli vi två.
Här o nu, du o jag. När allt är mörkt, är jag det ljus som du vill ha.
Jag kommer vara rädd ibland, men det är så det är. Låt mig komma nära sanningen.

Forskare säger ju att man inte behöver vara TVÅ för att klara sig, man kan vara en. Som i djurens värld, de förökar sig, sen klarar sig mamman och barnen själva. Men jag tror ändå att människor ska vara två, för att få kärlek, lära sig respekt mm. Eller är det bara ett konstigt påfund?

Jag tror inte på att ensam är stark.




För övrigt då, fick reda på idag att jag är ALLERGISK MOT DET JAG ÄLSKAR MEST, katter! Helt sjukt. Men tänker skita i att jag är snuvig, kliar i ögona, huvudvärk mm, katterna är mitt allt och jag kommer alltid vilja ha katt. Livet har konsekvenser.

Antingen ett lyckligt liv med katter och allergi
Eller att tråkigt liv utan katter och utan allergi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0