Men men men men men,,,, aaaoooiii

Muumms fillibabba!
Mamma och jag har över ett glas vin diskuterat killar, vilka som är snygga och att det är viktigt att dem inte är för pojkiga, utan det ska vara MÄN! Men vi har även kommit fram till att det var jävligt svårt att komma på killar som var snygga, det är rätt ont om dem, istället är det lättare att komma på vackra, snygga tjejer!
AASSSSOOOOOO SÅÅÅÅ YYUUMMIIIII, ALLTID VARIT STÖRTKÄÄÄR I HAN ;) 

OCH NR 2



  OOOCHHH SIIIST MEN INTE MIIINNNSSS.............. BAPPPAARAAAAAA































haha, nee skämt å sido,,

Men Andreas är ju bara sååå het, sen prinsen med, mums, och Jude law som trea haha,,, men Erik Saade är med snygg, och George Clooney är ju man, sedan är jag även lite svag för Leif GW person, min stoora idoool:D

Så detta är vad mor och jag sysselsatt oss med ikväll;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas du tittade på den då, det är verkligen en tankeställare ;D

2012-01-21 @ 00:40:40
URL: http://weeakness.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hoppas du tittade på den då, det är verkligen en tankeställare ;D

2012-01-21 @ 00:42:09
URL: http://weeakness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0