Kräftiiis:)


Igår så var det planerat att jag och Robin skulle in på marknaden, men regnade ju verkligen heela dagen så vi kände att det inte är så kul att gå på marknad då. Blev istället att han kom till mig på kvällen, så satt vi hela natten och umgicks med min syster, farmor och Pappa. Grabbarna drack öl förstås ha, och så spelade vi Fia med knuff och något bilspel på playstation, så jävla svårt...

Idag så kom Mammiii hem, hon har varit iväg med sina tjejkompisar, de hade ridit islandshäst och badat tunna, nästa gång ska dem rida shirehästar, vilket i sin tur är min favroithäst-ras, såå jäävla maffiga. Världens största häst är det. Så otroliga är dem. Jag vill med nästa gång!

Under tiden idag har vi bara rensat svamp, farmor lagade middag, meatloaw, eller hur man säger på engelska (köttfärslimpa) sen senare på kvällen blev det lite kräftskiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0