City-day

Jag vaknade upp på värsta humöret idag, för att shoopppaa! Så slängde mig i duschen och for in till stan, tur man är lite brun nu så man inte behöver smink, eller så är jag lat och skyller på brännan,, hmm :S. Håret i en slarvig bulle på huvudet med.
Var först i stan, sen åkte jag till Hageby. Hittade ett par skor iallafall, på Skopunkten, hoppas man slipper skoskav och ömma fötter under sommarnätternas ljuma kvällar;).
 
Inpuls köpte även ett par shyssta dojjor till min kära vän och kompanjon Kotte, tror han blev nöjd.





Kommentarer
Postat av: emelie

sv. tack så mycket :) köpte den faktiskt när jag var 13, mamma och pappa hade 40-års bal då, så det kändes roligt att få användning för den igen :)

2011-07-13 @ 22:36:48
URL: http://emeliewallstedt.blogg.se/
Postat av: Offe

Snygga skor Kotte har :D

2011-07-13 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0