Fia med knuuuuff

Igår var jag ju i stan somsagt, med Robin.
Åkte och hämtade honom så drog vi en sväng på stan, vi köpte en skjorta och en tjocktröja åt honom.
Sen lite köpa liiite godis och hem för att se lite tv. Efter ett tag skulle jag skjutsa honom till sin brosa, men innan vi åkte dit så tod vi en tripp upp till Jesper och Nette för att kolla in deras nya lägenhet. De har införskaffat sig en supper fin tvåa, skulle med vilja ha en lägenhet i det området, typ perfekt:).
Sen åkte jag hem och såg film med Pappa och åt godis(A) .. igen.

Idag har lilla Farmor varit här, vi åt lite mat, och så hade hon med kärleksmums, kan nog vara det godaste fikabrödet man kan äta;). Vi spelade även Fia med knuff i regnet ute på altan, mysigt med allt regn smattrandes mot taket, och rätt så mysigt att jag van också :D.

 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0