Helgen

Fredag: Jag var med Sara hemma hos Vicke, Fille och Robin. Spelade kort och lite gossip. Så sommarkvällar ska se ut, :)


Lördag:Var det lite kalas igen för Pappa. Vi grillade kycklingspett med vitlökssås och potatisklyftor och sallad.
En trevlig kväll med fint väder. Kul att träffa släkten♥. Släkten är typ det bästa som finns för mig, vi har en liten släkt som vi umgås och är väldigt tighta med, och dem är himla viktiga personer för mig.
Sen på kvällen åkte jag in till Viktor, Fille och Robin, där bjöd kvällen på kortspel.

sÖNDAG: hAha, skev dag, aldrig skrattat så mycket tror jag, skrattat åt ingenting, övertrött? Jag älskar att skratta ihop med dig, jag trivs i ditt sällskap och jag är lycklig när Vi mår bra ihop. 



Kolla vår söta katt Morriz då, han sitter och tittar genom fönstrena i "troll-skåpet"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0