Its Friday night

And Im home.

Kul det är med vänner ,"vänner", som aldrig har tid, man ringer, smsar, frågar om vi kan ses och får alltid svaret -ja det är självklart-
sen den dagen man ska ses
- nej jag har ej tid idag blev något problem med ******, men vi får ses nästa becka hör av mig då-
så blir det aldrig av.

Har man hört det i ca 3 års tid, så orkar man ej höra av sig längre.
Men blir besviken när den personen ( som aldrig har tid för det är så fullt upp) sen har tid att festa varje helg och umgås med andra par typ jämt, då är det ju verkligen ett bevis på att det är -mig- det är fel på.
Så bye bye, inget att ödlsa min energi på.


Mammas fina stövlar står här hemma vid braskaminen




Små steg framåt mot framtiden
Små steg bakåt med minnen
Små steg som kan göra stora skillnader
Små steg i livet kan leda till något stort

Allt börjar med att man måste våga ta ett steg.

Betyder det då att skor är bland det viktigaste vi har ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0