där ser niiiiiiiiiiiiiiiii


de som känner mig vet att jag är lite "emot" tatueringar, fast ändå inte.
Kan aldrig bestämma mig.
Tycker att man inte ska kladda på kroppen, att det är finare med en naturlig kropp, men å andra sidan kan det vara fint med ett konstverk och ngt som betyder ngt på ens kropp med.
Jag själv skulle aldrig vilja ha ngt på min kropp, men sen ena stunden skulle jag vilja ha ngt as litet bakom örat eller på foten bara för att känna hur det känns.

MEN efter att ha sett detta................ Så är jag nog emot tattooooss ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh jag vill ned tatuera mig men jag vill ha en som verkligen betyder nåt eller för att hedra någon eller liknande.. Kanske en text :) ! Jag tycker du borde göra en liten katt-tass som minne för din lilla kisse som gick bort :/ ..

2012-01-21 @ 00:13:31
URL: http://weeakness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0