SICKNESS

vARIT sjuk i tre veckor av och till och sista veckan har varit katastrof. Ont i huvudet, täppt som fanken i näsan, yr, mår illa, galet ont i mellangärdet och ner mot revbena. Sjukt ont i svanken som strålar ut i benen. Väldigt anfådd. Hugg i kroppen. Ont i ögonan om jag ska titta åt sidorna.

Är det någon som läser detta och känner igen symptomen, skriv till mig så vi kan ställa en diagnos tack;).

Idag skulle jag göra pitabröd, men kyckling, gurka, tomat, fetaost. Sen när jag hade gjort allt så var jag verkligen inte hungrig bara för jag är sjuk! Så åt en halv tomat. MEN när jag blir frisk, då längtar jag efter att äta potatischips och sånnahär meloner i lösviktsgodiset ;)



Ikväll ska jag se Efterlyst. Min favorit.

Hoppade ju av Kriminologi som jag läste i Gävle, men jag kan inte bestämma mig....
Ihöst hade jag tänkt plugga Humanistisk behandlingspedagog, är 27 plaster här i norrköping men ca 3000 som söker, sen vill jag även beteendevetenskap i Linköping, MEN helst vill jag Kriminologi i Stockholm MEN jag vågar verkligen inte flytta. Vad gör man när man vill men inte vågar?

Tips tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0