Åren och kilona som kommit gått ;)

 9an skolavslutningen
1an gymnasiet

 nu i somras

Jag tycker att det är sån hysteri med alla dieter och alla krav nu inför sommaren 2012.
Det är synd att människor känner press, oftast pratar man om att tjejer är dem drabbade i samhället, men jag tror killar har lika stor press, bara att dem ej går ut med det lika mkt som tjejer. För killar gymmar ju med och vill hålla sig i trim,
jag vet egetnligen inte vart jag vill komma med detta, mer än att de som är emot "att gå ner i vikt och vara nöjd som man är" , jag kan hålla med dem till viss del, att gå ner i vikt ändrar inte allt, men man kan lätt få bättre självförtroende.

Jag kan bara prata utifrån mig själv, men droppar man lite vikt, så hittar man annat man inte är nöjd med, jag har tappat lite vikt från mage och lår, och tycker jag har en helt okej midja nu, men då är jag inte nöjd för jag istället saknar mina booobieees ;)

Så egentligen, blir man aldrig nöjd, men det är väl det som är lite tjusningen med livet ;)? För slutar man ha mål, och bara vore nöjd med allt, så skulle ju livet vara rätt tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0