dagen som varit

idag har jag bara varit ute nästan hela dagen, suttit i solen och tagit massa promenader. Det är jobbigt att gå än, men jag tar mig fram sakta men säkert, bara jag vilar när jag blir för anfådd ( för pulsen slår för mkt) så är det lungt :).

pappa har rivigt tapeter i hallen och slipat golv, så nu blir det orning i hallen. Önska jag kunde vara lika duktig, jag rev tapeterna i mitt kontor i somras, inte fan hag jag gjort ngt mer -.-  haha.

För övrigt känner jag mig lycklig med fundersam. Vet inte vad jag ska göra, jag är 20 år, alla säger jag är ung, att man inte behöver ha bråttom, MEN åren går och ska man plugga så tar ju det några år med. Har förr alltid varit inställd på socionom, sen psykologi, sen nu tänkte jag ta beteendevetskap. Men vet inte vad som är bäst... Har ni tips?

Jag vill jobba med människor, prata med ungdomar på en skola kanske, eller med män som gjort brott, kvinnor som blivigt misshandalde, ungdomar med drogproblem, eller arbeta ngt med djur så man kan göra deras liv bättre....



Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Åh tack så jättemkt :)!

2012-03-06 @ 19:06:26
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Mange:P

Går in o kollar läget här ibland lilla Lindberg ;)

2012-03-09 @ 11:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0