kväll

Vrf ska jag bara bemötas med totalt respektlöshet och så ska Du vänta dig att få respekt tillbaka? Nee skulle inte tro det va?
Visor hit och dit, dubbelmoral. Asso orka det, säg vafan du vill istället för att hålla på och dra till med slagdängor, man eller mus vafan?
Är det så svårt att ha EN åsikt om saker istället för att byta den åsikten 247 ggr? okej om man byter åsikt ngn gång.................................

Jaaa, jag är irriterad MEN jag gråter inte. Vrf sitta och tjuta över ngn när den personen ändå är glad och har det trevligt själv och ändå ALLTID gör som den vill? Japp, tänk på konsekvenserna bara säger jag, en dag kanske du önskar du skulle avstått från vissa grejer eller tänkt till lite och Du kan inte skylla på att det är lätt att vara efterklok, för jag har ju inte direkt vart tyst som en bok, jag har för fan berättat som en hel jävla sportkomentator!

ae, och det värsta är faktiskt, att förr brydde jag mig, nu känner jag verkligen ingenting?


Nu till bilderna, en bild representerar det som gör mig lycklig↓.... att vara brunare än andra xD


OCH NU TILL NGT SOM  gör mig olycklig
 när min lugg lever sitt eget liv :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0