There´s always a wild side to an innocent face



.

Att bli ihop med någon, gör att man förändras som människa både på både gott och ont. man blir inte längre huvudpersonen i sittliv, utan jag tycker oftast killen blir den personen.

man är en osäker liten tjej som ger sina tyglar till en stor stark självsäker kille…

första kärleken. Trots att han var helt perfekt så letar man fel.
man tänker och nojjar sig, vilka pratar han med på Facebook? Var han otrogen? Varför var han inte hemma den tiden han sa, vrf svarar han ej på sms? Varför valde han att gå ut med sina vänner istället för att vara hemma med mig? man blir arg på honom och säger ifrån. Blir besatt vill hitta fel. Men varför? Jag älskar ju killen jag är med, men när man tänker på allt det dåliga, så glömmer man det fina.

alla vänner tjatar om att man är värd bättre, Men är det någonting jag glömmer att berätta för mina vänner? Att jag älskar honom.
men det är ju inte så lätt för vännerna att veta om han är älskad, de får ju bara om hans brister.

Jag tycker att alla ska jämt snacka skit om sina ex, eller kalla det man hade med en person för misstag. Jag själv gillar inte att kalla det misstag, snarare  kalla det att det ger en livserfarenhet, även om det visst kanske var ett misstag, men man har lärt sig mkt genom den personen kanske.

alla människor har två ansikten

 


Kommentarer
Postat av: Offe

Bra skrivet :)

2012-03-01 @ 20:54:59
Postat av: angelica

sv: mat e ren kärlek haha :D

tack så mycket! hoppas allt går bra för dig med! kram

2012-03-02 @ 01:28:43
URL: http://angelicaaahlstrom.blogg.se/
Postat av: helena

jättebra bild på dig! :)

2012-03-07 @ 17:51:04
URL: http://helenaakihlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0